Sunday, January 01, 2006

2006~ Happy New Year!!!!

能與著你行 快樂永相贈
懷著每點真心盼這段緣能
能同步向前 再邁向千年
期望每天都可發放著甜滲

多麼想向你說句千載能不變
多麼想對你說句將這情誼倆心照
此刻永讓日後藉我 o地情耀千遍
情義倆心知
永沒至此

能攜著你行 你我倆相近
情耀照千古心我竭力盡我能
回望在這年 快邁向新一頁
來共我將此曲永結伴同奏

齊讓這溫馨 向四面全面滲

填詞:風巔信霜
原曲:Congratulations
原唱:Cliff Richard

試聽 http://deraradio.com/playlist/Default.asp?q=f&f=%2FEnglish%2FPop%2FCliff_Richard

3 comments:

Garfield said...

Happy New Year to the three of you

Anonymous said...

梁生, 順便祝埋你那兩位拍擋, Happy New Year!

風巔信霜 said...

Same to you Corinne. Wish you all the best in 2006.

Joe and Tom, Only 2 of us are funny guys at most. One of the three is a very special gal, more than funny.... :) Happy New Year!

Phil: Thank you Thank you!