Sunday, December 10, 2006

癲佬打功夫



。。。。錚錚錚!!!!賣肉囉~~~ 賣肉囉~~~~ o黎喇 o畏~ o黎喇 o畏~~~

o拿,上次燈謎勝出者兼點唱者之一 o既想溝女,以及其他勝出者兼點唱者 o既慘 Joe、湯開同冷沙曼,我唔似風霜二煞 o甘,欺騙您 o地 o既(有回水之疑)。我呢個「癲佬打功夫」只係上集,仲有下集由小弟巔巔真人發聲 o既金曲,等我 upload 到之後會再送上。

大家而家知邊個先係好人啦!平時好正經好正義 o個 oD,扮咖 ja!

See?!我對大家幾溫馨!呵呵呵!

10 comments:

梁巔巔 said...

唔記得 o左講, 個 viedo 入面有個係女扮男裝 o既風信子, 同化 o左裝 o既程霜 ga!!!!!

Hyacinthus said...

"賣肉囉~~~ 賣肉囉~~~~
o黎喇 o畏~ o黎喇 o畏~~~"

巔巔娘,呢樹係風巔信霜呀,唔係廟街哦,做乜係樹打大個心口賣肉呀,你d鵝肉留俾自己睇 >.< ~~

我呢個「癲佬打功夫」<-- 梁癲癲???!癲左?

”我唔似風霜二煞 o甘,欺騙您 o地 o既”
巔巔,請搞清楚不要誤導讀者,也不要欺拍擋太甚,風子我沒有欺騙大家,前篇可鑑!係你自己想唱戲與風子無尤,咁你個篇呢?麻煩俾d誠意,成個月啦!

另,都話唔係風霜二煞囉,無左風巔我地依然有信霜,二煞留返俾你用 :p

Anonymous said...

不太看得明你們的廣東話耶!-__-

但看得出你們蠻耍寶呢!

個vcr好好玩喔!

Anonymous said...

找了好耐都找到有個似女扮男裝wo!哈哈哈!

梁巔巔,快d唱lah!

小雨,甚麼叫耍寶?

Anonymous said...

哈哈哈哈!
班癲佬d功夫笑死我!
幾時有歌聽?

Anonymous said...

洗耳恭聽

Anonymous said...

to:風子

公仔麵 和出前一丁麵 不是兩個不同牌子嗎?
但我同意﹐即食麵中﹐出前一丁是首選。

Hyacinthus said...

Anonymous: 公仔麵和出前一丁麵? 我係咁樣分的, 所有包麵統稱公仔麵,出前一丁麵便是其中一款 :)

時下的包麵多不勝數,很多風子也未曾見過,更多的是祖國品牌,韓國入口的也很多,不過,我較偏愛一丁!

Anonymous said...

To: 風子

梁詠琪 ~ 原來愛情這麼傷
誰個女人把自己最”好“的日子給了”他“能一下子放得低??? 是不甘心嗎??? 不像也不可能﹐

是憤和恨!!!

Hyacinthus said...

Anonymous : “是憤和恨!!!”??? 我們不是他倆, 真的不敢亂下斷論! 他又何嘗不是花了七年 (其實準確點是又七年)? 君不見他離得很洒脫, 轉身又是一段甜又蜜的新戀情? 剩下的梁唯有自我療傷, 被記者逮住問某君新戀情時, 咽著喉說誠心祝福他倆! 其實, 也沒有什麼甘心不甘心, 不甘心又可以點樣呢? 憤與恨袛會令自己更難為...

愛情要來時, 誰比誰都是勇敢, 愛情要走時, 誰比誰都是懦弱! 同是七年的日子, 曾經愛過又豈沒感覺?