Monday, September 04, 2006

呷醋~

好喜歡醋。食魚翅、食雲吞麵、食小籠包、食鍋貼、食鹹豆漿等等要蘸醋就會更好味 o既 o野時,小弟我都會大量大量 o甘落醋去食。不管是黑醋紅醋,總之係醋就好似白粉癮上腦 o甘不能自已~ 係 o甘落係 o甘落,係 o甘點係 o甘點!上晒身!

唔知係唔係有關,在性格上,小弟 o係某程度上 (「o係某程度上」,呢句說話好鬼好用 o既!) 有時候,亦係醋酲一個。

呷醋種感覺。。。。唔知點形容。剩係知好難頂!它,令您囉攣囉攣囉囉攣到極,直比死更難受!

坦白講,基本上 o黎講,大部份時間,我都好大方。之但係,如前所言,有時候,亦係醋酲一個。而且,仲係超級醋酲!記得有一次,明知那時 o既女友同她的朋友無「景轟」,但見到她們兩個上台唱情歌,就突然醋菌上腦,越睇越慶。散 band 後,剩番我倆,於是乎就勁詐型,無理發蠻,仲想摙死當時自己深愛 o既他 o忝!

但平時,我又大方到暈,任由她跟異性約會。

呷醋,並不只局限於愛情。親情和友情,也會產生「呷醋作用」。例如兄弟姊妹間的呷醋~ 父母偏心;與朋友之間的呷醋~ 點解他/她同他/她 friend o的 (這程況發生於女性為多)。

情人的醋,要呷!否則,有何人的情感可言?!但呷醋要呷得適時,而且更不要呷得過火。適量的呷醋,係情人之間的一種醉人情趣,美妙興奮劑呢!

寫在後面:

今次呢篇由小弟出 o既題,其實 o係一個月前已寫好。而見風信子登出她自己那篇時,竟然郁鵝,故此,唯有臨時加「寫在後面」呢部份,以作反擊!

她話:

1) 於BLOG 間常與史路比爭做可愛阿一, 言語間死纏至勝方休, 連比比也不得不承認”未見過咁可愛的鵝”!

起碼可愛過妳!可愛,mo 妳份!

2) 未得ruth跟愛美同意, 竟將兩位姐姐名字私自私有化, 不準風子也這樣稱呼? 見他人以姐姐之名稱呼竟也醋意大發?什麼嚴厲警告風子等字眼滿天飛!哎,真是小學雞呀?

人叫妳又叫,跟人 o地,正一小學雞!風信子 <--- Super 小學 Chick!!!!


3)常常dum地, 怪風子係偏心怪 + 自私鬼,四處留言卻沒在他那裡留一言, 整蠱他云云最不遺餘力?Oh, no…. 

o畏,呢點關呷醋 o羊樹?!偏心怪自私鬼)))))))))))))

10 comments:

Ruth Tam said...

Once heard a song: I see her with another man but I don't feel angry, do I still love her?

愛美 said...

醋, 要呷小小?

Hyacinthus said...

係囉, 適量的呷醋, 要適可而止! 過左火就唔可愛啦!

寫在後面:你點可以私下又再改架? 小器鬼 :p
"起碼可愛過妳!可愛,mo 妳份!"
我知道我知道, "尼屎追渴哀的啦" XD

”人叫妳又叫,跟人 o地,正一小學雞!風信子 <--- Super 小學 Chick!!!! ”
你肯定你之前沒有人叫RUTH和愛美做姐姐?
人叫妳又叫?你知你又叫? 咁你咪重雞雞過我? 乜你唔係鵝咩? 幾時....

"o畏,呢點關呷醋 o羊樹?!偏心怪自私鬼)))))))))))))"
巔巔自辯==>與朋友之間的呷醋~ 點解他/她同他/她 friend o的 (這程況發生於女性為多)。
風子補充==>小器呷醋者也豈局限女子?巔巔也是醋罈子!@.@

梁巔巔 said...

"你肯定你之前沒有人叫RUTH和愛美做姐姐?"

總之妳叫就唔得!

"人叫妳又叫?你知你又叫? 咁你咪重雞雞過我?"

??????? 唔知妳講 o羊?! 原來妳唔單只有閱讀障礙症, 仲有錯亂表達症侯群 tim! 慘!

"風子補充==>小器呷醋者也豈局限女子?巔巔也是醋罈子!"

好過妳 mo 得呷?!

Anonymous said...

呵呵呵!又lai啦又lai啦!巔巔火拼風信子哦!

風子小姐,我買妳贏呀!風信子我支持妳!

Hyacinthus said...

"總之妳叫就唔得!"
哦?咩我影響力咁大架?個個都可以我就唔得呀?哎呀,連我自己都唔知tim,有點兒受寵若驚!話時話你有冇知會當事人架?定係你自把自為架? 

”唔知妳講 o羊?! ”???
咁你咪有你所謂既 -閱讀障礙症-囉!!!

”好過妳 mo 得呷?!”
係呀,我都唔興呷d咁既乾醋,ruth愛美姐姐都唔介意,我更加唔駛介意啦,你鍾意咪呷飽佢囉,呢d野我又唔會同你爭一日之長短既 :)

想溝女,我袛得風沒有火呀,不過有人唔知點解個火頭燒著左,肯定呷得太多醋之故 :)

梁巔巔 said...

風信子嬸嬸,

"ruth愛美姐姐都唔介意"

最後一次警告妳! 咪再亂叫!!!!

想溝女,

o畏, 幫她呀??!?!!?!?!!??!?!? 大家都係 Real Man, 快 oD撥亂反正!!!!!

Hyacinthus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hyacinthus said...

最後一次警告妳! 咪再亂叫!!!!"

知道知道!!! XD

RUTH和愛美姐姐RUTH和愛美姐姐
RUTH和愛美姐姐RUTH和愛美姐姐
RUTH和愛美姐姐RUTH和愛美姐姐
RUTH和愛美姐姐RUTH和愛美姐姐
RUTH和愛美姐姐RUTH和愛美姐姐

史路比 said...

邊個咁大膽"恰"我個風子呀?一定係未死過啦!!!
(哇哈哈哈~~~)