Monday, June 26, 2006

那麼遠,這麼近~


先說程霜~

上年9月 我 o個篇生命密碼 (二),程霜留言話佢 o既答案係9號,o個時以為佢比我還年輕,誠然,從佢 o既文筆,又實在吻合。

。。。。佢 o係 Blog 上 o既撲朔迷離就如佢 o既名字~ 程霜一樣 (唔知以為佢係女仔。至少唔知佢係男定女。),原來,佢係大哥哥 o黎!!!!香蕉變出香蕉船~~~~ 船上面有一排歡笑面~~~~~~ 多可愛~~~ 多康健~~ 齊齊共唱歌謠聽得見~~~~~

仲記得我 o地第一次風巔信霜黨聚,我同大哥哥準時到達 (另外 o個個遲大到!),但由於我 o地素未謀面,而我又忘了將佢 o既手提電話號碼記下,故唯有以聲辨貌。但環顧「新方向總裁 CEO」 大堂都無一個似係程霜 o番,醒目 o既我,見到有兩部電腦,於是走去諗住 check 電郵記番佢 o既手提號碼啦,點知部 o野唔 work o咼。隔離用 o緊 o個個望一望我,我又望一望番佢,諗住問可唔可以畀我好快 o甘用一用先,但見佢好認真 o甘 o係度係 o甘打 o緊 o野,都係無謂打擾了。

跟住,我走 o左去「梳化」到坐。坐坐 o下,咦,點解有個人成日望過 o黎 o既?!雖然,我都慣 ga 喇,但 o個一刻有種唔同 o既感覺。

哈,原來佢就係程霜!嘩!那麼成熟滄桑!!!!我真係認唔到。

風信子~

我同大哥哥相認之後,為 o左懲罰約好3:00 pm SHARP 等卻可以2:30 pm 先搭巴士起程 o既風信子,我 o地便密謀整蠱佢。

等呀等~ 等呀等~ 一個又一個美夢破滅。突然,見到一雪白肌膚猶勝冰霜 (白潺潺) o既妙齡女子挽住一大袋 o野神色慌張 (做錯事嘛~) o甘出現。佢首先左望右望,然後程坐低,施施然 (極可能在扮冷靜。) 打電話畀我。我,梗係唔接~

Heee heeee,佢幾傍惶 o丫!跟住我首先走 o埋去啦,諗住嚇佢兇佢,哈哈哈哈哈,見佢 o甘樣,加上佢好 o?呀,即時仲可以做番冷靜。落唔到手,o甘就唯有同佢好親切 o甘問候相認。

接住,大哥哥走 o埋過 o黎,我 o地三個終於實實在在見面喇。

以前是那麼遠,那刻是這麼近。

大哥哥程霜的真身與佢 o係 Blog 同電話度差異極大。佢原來並唔係陰陽怪氣。而且,如前所說,佢好成熟滄桑,之餘,仍保持住青少年 o既銳氣,未有淪為老油條。說話時還中氣十足,難得!唔似風信子年紀輕輕,已中氣唔夠,氣虛。

風信子嘛,未見面之前,以為佢係鄭裕玲 + 袁詠儀 o個 type o甘惡哽,但原來,呢個只係佢內心,佢外表,係非常溫婉嫻淑呃晒人 o個種。

學者型 o既她,除 o左斯文之外,不乏有趣一面,就係鍾意對付我。佢話我 o個時,好冷靜,活像恐怖片裡 o既古怪小孩般,而且常有佳句。坦白講,同佢都相識、交流 o左已有一段日子,佢 o既意見及為人持平、忠懇、非常斯文,雖然自我保護意識強 o左 oD,但能夠接受到我,可見佢都幾開明和接受到異族。

三個曾各處天涯一方的人,彼此互不相識;接著曾是那麼遠的素未謀面相識交流;現在竟能這麼近相見歡聚。

最後,他朝縱未能「同偕白首」也是完成了今世此生的無憾。Posted by Picasa

14 comments:

程霜 said...

我那天巳刻意地三番四次在溜覽你和風子的網誌,難明白你居然一點也察覺不到。

成熟的是外表,滄桑的是髮質,說話發音我會盡量用丹田以?輕喉嚨負擔,跟中氣冇什瓜葛,銳氣(和胸肌)並非年輕人的專利,年紀大一點一樣可以行得快。仲可以快?....

"真身與佢? Blog 同電話度差異極大" -難道我的筆觸真的那麼的太幼稚? Oh No! >-<

Hyacinthus said...

就係鍾意對付我 <=??? @#$?%&?____?&#$%@?$&
梁巔,你係度講緊野呀? 你剛剛才說你同程霜未見面就密謀整蠱我。

“係唔接佢電話”, “嚇佢兇佢”,話我“活像恐怖片裡 o既古怪小孩般”,“咁惡哽原來呢個只係佢內心”???
又係樹不停咁數我?呢筆數我地可以點樣計呀? 

鄭裕玲 + 袁詠儀=風子???
乜咁抬舉呀, 小女子何德何能,有幸與兩位阿姐齊名?你真真睇得起我!不過如果有ChiLam 般靚仔又長情的男孩子,鄭姐姐的富貴和能耐,咁我又唔介意哦 :) 

一雪白肌膚猶勝冰霜 (白潺潺) o既妙齡女子?? 我唔係鵝,又點會白潺潺呀?@@
神色慌張 ???沒做錯事哦,駛乜神色慌張?你又有delusion ~
極可能在扮冷靜??? 我係施施然,唔駛扮冷靜 :p

不過呢,呢幾句就真的中肯 :)
“意見及為人持平、忠懇、斯文,自我保護意識強”

愛美 said...

哈哈, 我覺得你地兩位男士真人和我從閣下文章中想像到的相差不遠.
至於風信子, 未見她以前以為她是一個硬朗的女子, 原來真人十分溫柔.
你們三位本來素不相識, 卻能發展出這樣真摰的友誼, 真是一件美事.
只是, 為何風信子只出現於留言信箱, 卻仍不露面在"風巔信霜"?
嗯! 忠實讀者等緊你呀, 風信子!

梁巔巔 said...

"原來真人十分溫柔."

@_@

"只是, 為何風信子只出現於留言信箱, 卻仍不露面在"風巔信霜"?"

佢好煩~ 冬天怕凍要冬眠; 夏天怕熱又要 "透" 暑.

佢 "透" 暑 o緊....

"嗯! 忠實讀者等緊你呀, 風信子!"

!!!!!!!!!!!

愛美呀!!!!!!!!!!!

愛美姐姐呀!!!!!!!!!!!!!!

親愛的愛美姐姐呀!!!!!!!!!!!!

咁我同程程呢???!!!?!?!?!?!?!!??!!?

嗚~~~~ 嗚~~~~ 嗚~~~ 嗚~~~~~ 嗚~~~~

梁巔巔 said...

Uncle 霜,

"我那天巳刻意地三番四次在溜覽你和風子的網誌,難明白你居然一點也察覺不到。"

我 o個時剩係見到你打 o緊 email jar! 辰且, 都話我唔 "裝" 人用 o緊電腦個咯~

"成熟的是外表,滄桑的是髮質,說話發音我會盡量用丹田以?輕喉嚨負擔,跟中氣冇什瓜葛,銳氣(和胸肌)並非年輕人的專利,年紀大一點一樣可以行得快。仲可以快?...."

講真, 你又真係幾 fit o既~

"真身與佢? Blog 同電話度差異極大" -難道我的筆觸真的那麼的太幼稚? Oh No! >-<"

o希! 心境年青有 o羊 o吾好?!

風信子,

"又係樹不停咁數我?"

鍾意 o丫! 點 ai~~

"呢筆數我地可以點樣計呀?"

我同妳 o既恩恩怨怨, 深藍超級電腦都要計爆機!!!!!!!!

"不過如果有ChiLam 般靚仔又長情的男孩子,鄭姐姐的富貴和能耐,咁我又唔介意哦"

...... 發夢 mo o甘早!!!!!

Anonymous said...

呵呵~~你地真係好得意~~

風信子,我都係妳忠實讀者阿!

愛美 said...

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

咁你兩個篇文都post左出黎, 咪唔使追lor,
忠實讀者, 都可以對好多人忠實架ma!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

Anonymous said...

巔巔,你好up sad呀?

梁巔巔 said...

o甘多人 "恰" 鵝 o既典解?!?!??!?

.........

嗚~~~~~ 嗚~~~ 嗚~~~~~ 嗚~~~......

姐姐抱抱...

Ruth Tam said...

I do expect Ching Sheung to be 成熟滄桑.

"鄭裕玲 + 袁詠儀=風子???" That's what I expected too.

Hyacinthus said...

"佢好煩,冬天怕凍要冬眠; 夏天怕熱又要"透"暑. "
哈哈,你真真了解我 :)

"深藍超級電腦都要計爆機"???
唔覺IBM有呢類既product哦,你自己發明架?你d數咁差電腦又弱,計果條數唔方準啦~

愛美姐姐,好感動呀,你真真好!

冷沙曼,Tom&Joe,謝謝你們支持!

Carrie said...

"o甘多人 "恰" 鵝 o既典解?!?!??!?"

咁你要認真檢討一下啦....

Anonymous said...

好文章

林立洋 said...

西西成人人體,美女擼管圖片,免費放A片
成人人體孰婦少女,情色文學,爽歪歪電影下載網站
束縛少女,色情文學,爽歪歪成人綜合網
77qe成人影院,成人色情偷拍圖片,色情大世界
6655成人影院性愛,色妹妹成人電影,AV小次郎小說
6655成人圖片,無毒無彈窗成人色情電影網
超碰免費視頻圖片,波波成人在線電影,成人AV小說網
人人碰免費視頻,淫爺們影院,倫理AV小說圖片
性教育短片,手機快播情色網站,色鬼色情網
同城約炮視頻聊,色之後圖吧,我要叉女網亞洲第一頁
俏女佳人夫妻視頻秀,PSP成人遊戲野球拳,人妖電影網址
色情夫妻群QQ群,爽爽色情文學,下載做愛片
夫妻交友的QQ群,免費短篇激情色小說,色妹妹激情網
免費在線聊天室,色妹妹成人網,快播黃色電影影視
社聊網,色媽媽綜合網,美國成人女孩毛片
寂寞聊天交友網站,色妹妹情色網,成人A片電影
台灣免費視訊聊天室,成人偷拍自拍社區,香港毛片成人
台灣色情視訊聊天,色貓成人圖片,網吧影院快播
台灣視訊聊天室,黃色三級小說,快播網吧電影版
韓國視訊聊天室,次次色電影,倫理片網吧影院
后宮視訊聊天網,淫逼逼色色網,好男人網站
一葉晴語音聊天網視訊聊天,免費性愛小說黃色
網愛影音視訊聊天室,婷婷色播美女做愛圖,愛交影院
uthome影音視訊聊天室,色姐姐快播網,天涯色導航
傾城玉女免費視訊區,小妹妹亞洲色圖,蜜桃愛女人網
免費視訊區,日本三級片圖,色青片大全電影日本
寂寞聊天室,閱讀黃色激清小說,日本倫理電影片觀看
愛初夜視訊,性交圖網,毛片群視頻-愛上色妹妹
視訊網愛俱樂部,一逼成人激情網,快播免費色片
視訊網愛,色少婦網,q色綜合-看看電影網
台灣的QQ愛真人視訊,日本女優色圖,色導航網址大全
正妹視訊聊天室,日本成人性交視頻,q色大片網
台灣聊天室視訊主播,色非網,免費色片
真愛寶貝視訊聊天室,激情色色網,免費a片快播網站
365情色網,蛇美女影院,免費毛片快播A片
便宜點的視訊聊天室,色情亂倫小說影院,韓國毛片網址
免費視訊聊天室破解版,成人做愛綜合網,韓國毛片在線觀看
女性開放聊天室,免費成人色情影視,韓國毛片視頻高清
聊天室網站排行,三級成人之美圖片,母子亂倫色情電影
台灣有免費的視訊聊天室,快播成人無毒電影網站
同城免費聊天室,咪咪成人小說網,成人快播毛片網站
久久同城視頻聊天室,168電影網三級片,狼會所網址
網聊語音視頻聊天室,三級片色圖,色一色網
免費同城聊天室網站,u色快播,馬色堂綜合
寂寞富婆,成人色溝冬月快播,馬色堂導航
免費寂寞聊天室,黃色成人生活片,馬色堂綜合影院
五色聊天室,淫狼AV影院,淫逼逼情色綜合網
日本視頻社區聊天室,色吧性愛圖片,鳳樓城毛片
日本視頻,色人閣美女圖片,女人毛片視頻在線觀看
日本聊天室網站,1314酒色網,三級歌舞團演出視頻